مقاله

محضر عقد غرب تهران

admin ۲۸ تیر ۱۴۰۰

شیکترین محضر عقد غرب تهران کدام است؟ چگونه یک محضر عقد شیک شهرک غرب تهران را انتخاب کنیم؟هزینه برگزاری مراسم در یک محضر عقد لوکس شهرک غرب تهران چقدر است؟ چطور از بین این همه محضر عقد شیک در تهران و تعداد زیاد محضر عقد شیک غرب تهران بهترین محضر عقد شهرک غرب را پیدا کنیم؟

این ها فقط چند نمونه از سوالاتی است که شاید در ذهن خیلی از زوج های جوان تهرانی (خصوصا آن دسته زوج هایی که در شرف برگزاری مراسم عقد و ازدواجشان می باشند) نقش بسته و ذهن آنان را به خود مشغول کرده باشد.این که چنین دغدغه هایی داشته باشید کاملا طبیعی است. هر زوجی دوست دارند که یک عروسی خاص و عالی داشته باشند. یک نکته بسیار مهم و ضروری برای روز ویژه شما یافتن مکان مناسب شماست. مهم است که محلی که انتخاب می کنید بتواند پاسخگوی همه نیازهای شما باشد اما نیازی به این همه استرس و نگرانی نیست! دیگر نیازی نیست به دنبال یک محضر عقد شیک در تهران و یا یک محضر عقد شیک غرب تهران بگردید. زیرا ما برای شما پیشنهادی داریم:

شیکترین محضر عقد غرب تهران، محضر عقد مهردریا غرب تهران!

چرا محضر عقد مهردریا غرب تهران را انتخاب کنیم؟

با انتخاب محضر عقد مهردریا غرب تهران ( که یک محضر عقد شیک شهرک غرب تهران می باشد) می توانید مراسم عقد و ازدواج خود را در یک محضر عقد لوکس غرب تهران با بهترین کیفیت و بالاترین امکانات و در عین حال با مناسب ترین قیمت برگزار کرده و برای خودتان و میهمانان گرانقدرتان یک شب رویایی، خاطره انگیز و به یاد ماندنی رقم بزنید. از ویژگی های عالی سالن عقد مهردریا غرب تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف.  سالن عقد شیک و مجلل، فضای جذاب ،دوست داشتنی و جا دار

ب. مدیریت کاملا تخصصی و برنامه ریزی دقیق

ج. پرسنل حرفه ای و مجرب

د. سفره آرایی حرفه ای و تزیینات تخصصی توسط دکوراتورها و دیزاینرهای مجرب، کاربلد و متخصص ( انجام چیدمان بر اساس سلیقه عروس و داماد)

ه. پذیرایی برنامه ریزی شده و بی نقص از میهمانان شما

و. نور پردازی و فیلم برداری با کیفیت عالی و کاملا حرفه ای توسط افراد متخصص و مجرب

چک لیست انتخاب محضر عقد

برای انتخاب بهترین محضر عقد شیک در تهران، باید بدانید که معیارهایتان در انتخاب یک محضرعقد شیک شهرک غرب چه مواردی هستید. ما لیستی از سوالات را به عنوان راهنما در کمک به شما در انتخاب مکان مناسب شما تهیه کرده ایم.

سوالات اولیه و عمومی انتخاب محضر عقد

آیا مکان در تاریخی که به آن نیاز دارید در دسترس است؟

اتاق ضیافت چه تعداد مهمان را می تواند در خود جای دهد؟

بسته های عروسی آنها چیست و شامل چه مواردی می شود؟

آیا در آن ساعت سالن عقد می تواند به صورت اختصاصی در اختیار شما باشد؟

چه مدت قادر به داشتن اتاق هستید؟

آیا یک فضای باز برای پذیرایی در نظر گرفته شده است؟

آیا اتاق برای مهمانان معلول قابل دسترسی است؟

آیا منطقه ای امن برای نگهداری هدایای عروسی وجود دارد؟

برپایی مراسم

چیدمان معمولی اتاق در روز عروسی چگونه است؟

آیا نمونه ای به صورت آنلاین و یا عکس دارند که بتوانید برگذاری مراسم در آن سالن را ببینید؟

آیا می توانید یک بار دیگر هم برای سر زدن به محضر برگردید و ببینید که برای یک عروسی دیگر تنظیم شده است؟

چه کسی مسئول تماس ها و برنامه ریزی های اصلی محل برگزاری روز عروسی است؟

چه چیزهایی را باید با خود به محضر بیاورید؟

چه چیزهایی را خود محضر ارائه می دهد؟

غذا و پذیرایی

روش های مختلف ارائه غذا به مکان برگزاری چیست؟ بوفه ، سبک خانوادگی ، بشقاب های جداگانه؟

آیا آنها پذیرایی داخلی را ارائه می دهند؟ در غیر این صورت ، آیا آنها لیست ترجیحی پذیرنده دارند؟

می توانید ترتیب چشیدن غذا پیش از سرو را بدهید؟

آیا برای چشیدن هزینه ای وجود دارد؟

نوشیدنی های برنامه ریزی شده هنگام سرو غذا چه مواردی هستند؟

آیا آنها می توانند رژیم های غذایی خاصی داشته باشند؟

چند گزینه می توانید برای وعده های غذایی به میهمانان خود ارائه دهید؟

چه تعداد کارمند برای تأمین و تهیه غذا حاضر می شوند؟

کیک

آیا جایی برای کیک فراهم می کنند؟

آیا آنها چاقوی برش تهیه می کنند؟

آیا هزینه برش کیک وجود دارد؟

موسیقی / رقص

امکان آوردن گروه موسیقی یا دی جی به سالن وجود دارد؟

چه چیزی برای سیستم صوتی دارند؟ بلندگو ، میکروفن و غیره؟

آیا می توان از ارکستر استفاده کرد؟

به اندازه چند نفر جا در زمین رقص هست؟

آیا زمان خاصی برای پخش موسیقی دارند؟

پرداخت هزینه ها

به طور کلی چه مبلغی باید برای مراسم پرداخت کنید؟

چه بخشی از مبلغ را باید به صورت پیش پرداخت قبل از مراسم بدهید؟

پرداخت به چه صورت باید انجام شود؟

چه نوع پرداختی را می توانند بگیرند - پول نقد ، چک ، کارت اعتباری؟

سیاست لغو آنها چیست؟

بیمه

شرایط بیمه شما و فروشندگان شما چیست؟

آیا محل برگزاری دارای پوشش بیمه ای خاص خود است؟

عکاسی و فیلم برداری

آیا محدودیت خاصی برای عکس گرفتن یا فیلم وجود دارد؟

برنامه های عکاسی و فیلمبرداری آن ها درچه سطحی می باشد؟

طرح پشتیبان باران (برای مکانهای بیرونی)

آیا برای شرایط بارانی برنامه ریزی کرده اند؟

آیا در صورت نیاز به انتقال افراد بیرون به داخل ، آیا فضای داخلی دارند؟

آیا آنها ژنراتور برای قطع برق دارند؟

تشریفات

آیا این محضر می تواند برای برگزاری مراسم مناسب باشد؟

آیا مراسم و پذیرایی در یک اتاق یا اتاق های جداگانه برگزار می شود؟

اگر همان اتاق باشد ، برای تغییر مکان از مراسم و پذیرایی چه انتظاری می توان داشت؟

مراسم چقدر طول میکشد؟

آیا شما می توانید یک تست در محل برگزاری و یک تست شام داشته باشید؟

آیا محدودیتی در مورد پاشیدن نقل، سکه، گل و.. وجود دارد؟

توقفگاه و پارکینگ خودرو

مهمانان در کجا پارک می کنند و چند مکان در دسترس است؟

آیا شخصی برای کمک به پارک کردن ماشین ها وجود دارد ؟

آیا هزینه ای برای پارک وجود دارد؟

چه اتفاقی دیگری در آن شب می افتد( که ممکن است پارک را برای مهمانان دشوار کند؟)

امیدواریم این لیست سوالات به شما کمک کند تا در روز بزرگ خود آماده شوید. اما حتی با بهترین برنامه ریزی ، شرایطی پیش می آید که از کنترل شما خارج است. به همین دلیل ما بیمه عروسی را به شدت توصیه می کنیم. بعضی شرکت های بیمه، بیمه لغو عروسی را ارائه می دهد که اگر مجبور شوید عروسی خود را به یک دلیل پیش بینی نشده لغو کرده و یا به تعویق بیندازید ، سپرده های از دست رفته و مبالغ غیر قابل استرداد را به شما جبران می کند. این می تواند هدایای مسروقه ، یک لباس خراب شده ، حلقه های ازدواج گمشده و موارد دیگر را پوشش دهد. پوشش را می توان در هر زمان حداکثر 14 روز قبل از رویداد خریداری کرد ، و سیاست ها از 130 دلار شروع می شوند.

علاوه بر این ، بعضی شرکت های بیمه با ارائه بیمه مسئولیت عروسی ، شما را در برابر حوادثی مانند خسارت املاك به محل پذیرش عروسی یا صدمه به میهمان محافظت می كند. حداکثر 2 میلیون دلار بیمه مسئولیت عروسی در هر زمان حداکثر 1 روز قبل از رویداد شما می تواند از شرکت بیمه خریداری شود و شامل مراسم و پذیرایی ، تمرین و تنظیم / حذف شما می شود. سیاست ها از 75 دلار شروع می شود.

ویژگی های مهم یک محضر عقد شیک شهرک غرب

1. سالن مناسب

آیا سالن ضیافت شما فضای کافی برای همه مهمانان شما دارد؟ سالن محضر عقد مهردریا غرب تهران برخلاف محضرهای دیگر که اکثرا در سالن عقد فقط برای تعداد معدودی افراد جا دارند، ظرفیت مناسب و بالایی دارد که یکی از ویژگی های برجسته این سالن به شمار می رود.

2. مکان مناسب و پارکینگ

اگر از مکانهای مختلف مهمان دعوت می کنید ، یک سالن ضیافت انتخاب کنید که به راحتی پیدا شود و در مرکز آن واقع شود. یک سالن ضیافت با ظرفیت میهمانان بالا همچنین باید فضای مناسب پارکینگ را برای همه داشته باشد ، بنابراین هیچ کس مجبور نیست در خیابان پارک کند.

3. پرسنل حرفه ای

داشتن همه لوازم مناسب برای رویداد خود یک چیز است ، اما هیچ یک از اینها بدون خدمات عالی مهم نیستند.  محضر عقد مهردریا غرب تهرانبرای هر عملکردی پذیرایان و متصدیان بار حرفه ای را فراهم می کند - آنها حتی می توانند در برنامه ریزی های رویداد به شما کمک کنند.

4. پذیرایی عالی و تخصصی

یک سالن ضیافت باید میز ، صندلی ، ملحفه و کارد و چنگال زیبا داشته باشد. محضر عقد مهردریا غرب تهران از همه این امکانات برخوردار است و حتی بنا به درخواست شما تزیین میز و برش کیک را ارائه می دهند. موارد منوی خوشمزه آنها برای بودجه های متنوع نیز مناسب است ، بنابراین می توانند هر نوع پذیرایی را که نیاز دارید فراهم کنند و به بهترین نحو ارائه دهند.

یک محضر عقد لوکس شهرک غرب چگونه است؟

لیست مهمانان طولانی تر ، لباس رسمی و دکوراسیون ویژه فقط برخی از مواردی است که زوجین همراه با سالن های مجلل ضیافت از آن استفاده می کنند.

سوال این است: چه چیزی یک محضر عقد شهرک غرب را لوکس می کند؟

در جاهایی که عروسی های دیگر ممکن است وسایل لوکس مانند ظروف چینی ظریف ، لیوان های نوشیدنی حکاکی شده و انبوهی از گل ها را به نفع محل برگزاری و غذا از دست بدهند ، عروسی های لوکس هیچ چیزی را برای کمال کم نمی گذارند. در این عروسی همه چیز از صندلی های مجلل گرفته تا تزئینات مجلل برگزار خواهد شد.

عروسی های متوسط ​​ممکن است به راحتی یک موضوع خاص را دنبال کنند ، عروسی های لوکس اغلب از هر لحاظ ممکن همه چیز را به بهترین نحو برگزار می کنند. در دعوت نامه ها ، دستمال سفره ها ، شراب و حتی کف رقص می توان به خصوصیات شخصی این زوج اشاره کرد.

قطعات مرکزی میز قسمت بزرگی از تزیین میز است. در حالی که یک گلدان و گل ساده می تواند کافی باشد ، بسیاری از عروسی های لوکس با ستون های شکیل گل ، مجسمه و شمع واقعاً خلاقانه می شوند.

میهمانان اغلب به عنوان یک تشکر شخصی برای حضور در عروسی ، هدایای کوچک دریافت می کنند. این لطف ها می تواند از کارت های قلبی گرفته تا ریزه های کوچک باشد..

نمایشگرهای عروسی می توانند مکان مناسبی برای عکاسی باشند. آنها همچنین می توانند کلاس و روند خاصی را به سالن اضافه کنند و باعث مهمانان مراسم را به خاطر بسپارند. این نمایشگرها می توانند شامل لوسترهای بزرگ ، تندیس ها و حتی پس زمینه های سفارشی باشند.

یک عروسی مجلل بیش از پول در بردارد. بسیاری از برنامه ریزی ها و طراحی های دقیق در ایجاد این نوع عروسی ها انجام می شود. برای ایجاد همه چیز در کنار هم نوع خاصی از بینش لازم است اما انتخاب مکان می تواند به ساده سازی روند کمک کند.

بعد از اینکه در مورد لیست مهمان خود تصمیم گرفتید ، لازم است که یک گشت و گذار در محضرهای مورد نظر خود داشته باشید. بازدید حضوری از سالن های ضیافت می تواند به شما ایده خوبی از آنچه که شما و برنامه ریز خود با آن کار می کنید دهید و به شما در انتخاب مکان نهایی کمک کند.

اگر موضوع خاصی در ذهن دارید ، مطمئن شوید محل برگزاری آن به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند آن را پشتیبانی کند. پرسنل خوشحال می شوند که به سوالات پاسخ دهند و به شما کمک کنند تا مشخص کنید سالن آنها سالن مناسب شماست. همچنین می توانید خدمات ارائه شده آنها را که می تواند از پذیرایی داخلی تا DJ دیجیتال باشد ، مرور کنید.

با انتخاب محضر عقد مهردریا غرب تهران، این محضر عقد لوکس شهرک غرب، یک مراسم لوکس و لاکچری را بدون هزینه های گزاف و با مناسب ترین قیمت برگزار کنید. با انتخاب محضر عقد مهردریا غرب تهران، رویاهای خود را برای زیباترین شب زندگیتان با بالاترین کیفیت به تصویر خواهید کشید.